ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΓΙΑΚΑ ΕΛΕΝΗ)
|
|
Επιμορφωτικό ? υποστηρικτικό υλικό Πράξη: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064) |
|
|
|
|
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) |
|
|
|
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
|
|
|
|
|
|
|
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+: http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs ΟΠΣ Επιμόρφωσης – Ι.Ε.Π.: Όλες οι δράσεις (iep.edu.gr): https://elearning.iep.edu.gr/study/course/index.php?categoryid=62
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ- 20ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ??????????????????????..???????
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ??2021-22??????.. |
|
Σχολική μονάδα |
Γυμνάσιο |
Αριθμός τμημάτων |
Γ1, Γ2 |
Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας |
|
Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας |
|
Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων |
ΓΙΑΚΑ ΕΛΕΝΗ |
Ζω καλύτερα ? Ευ Ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ ? Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
|
3. « Γνωρίζω το σώμα μου ? Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ». ( Τάξη Β ). |
2. Κλιματική αλλαγή ? Φυσικές καταστροφές , Πολιτική προστασία . |
1+3 Ανθρώπινα δικαιώματα , αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα . |
2. Εκπαιδευτική ρομποτική . |
Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα) |
Το όραμά μας |
Α) να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν σημαντικές γνώσεις , δεξιότητες και στάσεις , χρήσιμες στην καθημερινή ζωή άμεσα και αργότερα στη ζωή τους . Β) να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , τα ταλέντα και τις κλίσεις τους . Γ) να συμβάλλει στη μείωση μαθησιακών ανισοτήτων . |
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες |
Αναφέρουμε Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν Ήπιες δεξιότητες , δεξιότητες ζωής , τεχνολογίας και επιστήμης , δεξιότητες νου . Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα Διαφοροποίηση διδακτικής προσέγγισης που αξιοποιεί κυρίως βιωματικές δραστηριότητες . Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)
|
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
|
|
Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων |
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Ψυχική -Συναισθηματική Υγεία ? Πρόληψη: “Γνωρίζοντας τον εαυτό μου & τους άλλους με οδηγό τον Μικρό Πρίγκιπα”
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά ?Ανακαλύπτοντας το παρελθόν, Σχεδιάζοντας το μέλλον? |
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα «Αφηγούμαι, άρα υπάρχω»
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Γνωριμία με επάγγελμα ?Φτιάχνουμε μια ταινία stopmotion_animation – Tα επαγγέλματα πίσω από την κάμερα?
|
Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα |
Συνεργασία ? ομαλή συνύπαρξη ? υπευθυνότητα ? κριτική σκέψη. |
Ειδικότερα οφέλη |
Γνώση δεξιοτήτων μάθησης 21 ου αιώνα / δεξιότητες κοινωνικής ζωής / ρουτίνες σκέψης. |
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας |
Θετικότερο κλίμα σε ομαδική συνύπαρξη. |
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα |
Θετική αξιολόγηση της σχολικής κοινότητας. |
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών |
Εξασφάλιση υλικού. |
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης |
|
Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν |
|
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. |
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ |
||||
1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό) στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα |
||||
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον
|
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
|
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
|
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
|
3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
||
2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης (σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών) |
||||
ως προς το σχολικό κλίμα γενικά |
||||
ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) |
||||
ως προς την τοπική κοινότητα |
||||
3. Δυσκολίες ? Εμπόδια κατά την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος |
||||
Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα) |
||||
Προτάσεις |
||||
Στη μορφή λίστας (150 λέξεις) ? ?????? ? ?????? ? ?????? |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΚΑΤΕΙΝΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)
|
|
Επιμορφωτικό ? υποστηρικτικό υλικό Πράξη: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064) |
|
|
|
|
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) |
|
|
|
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
|
|
|
|
|
|
|
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+: http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs ΟΠΣ Επιμόρφωσης – Ι.Ε.Π.: Όλες οι δράσεις (iep.edu.gr): https://elearning.iep.edu.gr/study/course/index.php?categoryid=62
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ- 20ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ??????????????????????..??????? ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ??2021-22??????.. |
|
Σχολική μονάδα | Γυμνάσιο |
Αριθμός τμημάτων | Α1, Α2, Α3 |
Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας | |
Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας | |
Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων | ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΤΕΙΝΑΣ |
Ζω καλύτερα ? Ευ Ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ ? Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
|
3. « Γνωρίζω το σώμα μου ? Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ». ( Τάξη Β ). |
2. Κλιματική αλλαγή ? Φυσικές καταστροφές , Πολιτική προστασία . |
1+3 Ανθρώπινα δικαιώματα , αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα . |
2. Εκπαιδευτική ρομποτική . |
Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα) |
Το όραμά μας | Α) να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν σημαντικές γνώσεις , δεξιότητες και στάσεις , χρήσιμες στην καθημερινή ζωή άμεσα και αργότερα στη ζωή τους .Β) να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , τα ταλέντα και τις κλίσεις τους .Γ) να συμβάλλει στη μείωση μαθησιακών ανισοτήτων . |
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες | ΑναφέρουμεΑ) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούνΉπιες δεξιότητες , δεξιότητες ζωής , τεχνολογίας και επιστήμης , δεξιότητες νου .
Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα Διαφοροποίηση διδακτικής προσέγγισης που αξιοποιεί κυρίως βιωματικές δραστηριότητες . Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)
|
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
|
Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων | |
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
«Οδική Ασφάλεια» «ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ».4/10 ? 23/10 . |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Φροντίζω το Περιβάλλον |
«Οικολογία ? Παγκόσμια και τοπική Φυσική» «ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ».
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
«Ανθρώπινα Δικαιώματα». «Η ΧΑΡΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΟΥ» |
ως προς τη Θεματική Ενότητα Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
«STEM/STEAM». «ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΚΡΥΦΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ» |
Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα | Συνεργατσία ? ομαλή συνύπαρξη ? υπευθυνότητα ? κριτική σκέψη. |
Ειδικότερα οφέλη | Γνώση δεξιοτήτων μάθησης 21 ου αιώνα / δεξιότητες κοινωνικής ζωής / ρουτίνες σκέψης. |
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας | Θετικότερο κλίμα σε ομαδική συνύπαρξη. |
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα | Θετική αξιολόγηση της σχολικής κοινότητας. |
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών | Εξασφάλιση υλικού. |
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης | |
Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν | |
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. |
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ |
||||
1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό) στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα |
||||
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
|
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
|
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
|
3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
||
2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης (σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών) |
||||
ως προς το σχολικό κλίμα γενικά | ||||
ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) | ||||
ως προς την τοπική κοινότητα | ||||
3. Δυσκολίες ? Εμπόδια κατά την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος |
||||
Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα) |
||||
Προτάσεις |
||||
Στη μορφή λίστας (150 λέξεις) ? ?????? ? ?????? ? ?????? |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΣΩΦΡΟΝΙΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ)
|
|
Επιμορφωτικό ? υποστηρικτικό υλικό Πράξη: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064) |
|
|
|
|
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) |
|
|
|
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
|
|
|
|
|
|
|
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+: http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs ΟΠΣ Επιμόρφωσης – Ι.Ε.Π.: Όλες οι δράσεις (iep.edu.gr): https://elearning.iep.edu.gr/study/course/index.php?categoryid=62
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ- 20ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ??????????????????????..???????
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ??2021-22??????.. |
|
Σχολική μονάδα |
Γυμνάσιο |
Αριθμός τμημάτων |
Β3 |
Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας |
|
Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας |
|
Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΩΦΡΟΝΙΔΟΥ |
Ζω καλύτερα ? Ευ Ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ ? Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
|
3. « Γνωρίζω το σώμα μου ? Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ». ( Τάξη Β ). |
2. Κλιματική αλλαγή ? Φυσικές καταστροφές , Πολιτική προστασία . |
1+3 Ανθρώπινα δικαιώματα , αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα . |
2. Εκπαιδευτική ρομποτική . |
Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα) |
Το όραμά μας |
Α) να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν σημαντικές γνώσεις , δεξιότητες και στάσεις , χρήσιμες στην καθημερινή ζωή άμεσα και αργότερα στη ζωή τους . Β) να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , τα ταλέντα και τις κλίσεις τους . Γ) να συμβάλλει στη μείωση μαθησιακών ανισοτήτων . |
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες |
Αναφέρουμε Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν Ήπιες δεξιότητες , δεξιότητες ζωής , τεχνολογίας και επιστήμης , δεξιότητες νου . Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα Διαφοροποίηση διδακτικής προσέγγισης που αξιοποιεί κυρίως βιωματικές δραστηριότητες . Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)
|
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
|
|
Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων |
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Τίτλος: «Η πορεία των εφηβικών σχέσεων από το χθες στο σήμερα»
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Φυσικές καταστροφές ? Πολιτική προστασία Τίτλος: Μαθαίνω τις Φυσικές Καταστροφές
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα «Αφηγούμαι, άρα υπάρχω»
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Γνωριμία με επάγγελμα Τίτλος: Επιλέγω επάγγελμα που μου ταιριάζει
|
Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα |
Συνεργασία ? ομαλή συνύπαρξη ? υπευθυνότητα ? κριτική σκέψη. |
Ειδικότερα οφέλη |
Γνώση δεξιοτήτων μάθησης 21 ου αιώνα / δεξιότητες κοινωνικής ζωής / ρουτίνες σκέψης. |
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας |
Θετικότερο κλίμα σε ομαδική συνύπαρξη. |
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα |
Θετική αξιολόγηση της σχολικής κοινότητας. |
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών |
Εξασφάλιση υλικού. |
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης |
|
Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν |
|
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. |
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ |
||||
1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό) στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα |
||||
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον
|
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
|
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
|
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
|
3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
||
2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης (σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών) |
||||
ως προς το σχολικό κλίμα γενικά |
||||
ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) |
||||
ως προς την τοπική κοινότητα |
||||
3. Δυσκολίες ? Εμπόδια κατά την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος |
||||
Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα) |
||||
Προτάσεις |
||||
Στη μορφή λίστας (150 λέξεις) ? ?????? ? ?????? ? ?????? |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΣΩΦΡΟΝΙΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ)
|
|
Επιμορφωτικό ? υποστηρικτικό υλικό Πράξη: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064) |
|
|
|
|
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) |
|
|
|
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
|
|
|
|
|
|
|
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ της Σχολικής Μονάδας
|
|
|
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+: http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs ΟΠΣ Επιμόρφωσης – Ι.Ε.Π.: Όλες οι δράσεις (iep.edu.gr): https://elearning.iep.edu.gr/study/course/index.php?categoryid=62
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ- 20ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ??????????????????????..???????
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ??2021-22??????.. |
|
Σχολική μονάδα |
Γυμνάσιο |
Αριθμός τμημάτων |
Γ3 |
Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας |
|
Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας |
|
Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων |
ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΩΦΡΟΝΙΔΟΥ |
Ζω καλύτερα ? Ευ Ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ ? Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
|
3. « Γνωρίζω το σώμα μου ? Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ». ( Τάξη Β ). |
2. Κλιματική αλλαγή ? Φυσικές καταστροφές , Πολιτική προστασία . |
1+3 Ανθρώπινα δικαιώματα , αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα . |
2. Εκπαιδευτική ρομποτική . |
Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα) |
Το όραμά μας |
Α) να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν σημαντικές γνώσεις , δεξιότητες και στάσεις , χρήσιμες στην καθημερινή ζωή άμεσα και αργότερα στη ζωή τους . Β) να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , τα ταλέντα και τις κλίσεις τους . Γ) να συμβάλλει στη μείωση μαθησιακών ανισοτήτων . |
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες |
Αναφέρουμε Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν Ήπιες δεξιότητες , δεξιότητες ζωής , τεχνολογίας και επιστήμης , δεξιότητες νου . Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα Διαφοροποίηση διδακτικής προσέγγισης που αξιοποιεί κυρίως βιωματικές δραστηριότητες . Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)
|
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
|
|
Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων |
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Ψυχική -Συναισθηματική Υγεία ? Πρόληψη: «Γνωρίζοντας τον εαυτό μου & τους άλλους με οδηγό τον ?Μικρό Πρίγκιπα?»
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Φροντίζω το Περιβάλλον |
Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά «Η Μικρασιάτικη Καταστροφή και ο Ξεριζωμός: Οι μνήμες μένουν άσβεστες??»
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα «Αφηγούμαι, άρα υπάρχω»
|
ως προς τη Θεματική Ενότητα
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Γνωριμία με επάγγελμα Τίτλος: Επιλέγω επάγγελμα που μου ταιριάζει
|
Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα |
Συνεργασία ? ομαλή συνύπαρξη ? υπευθυνότητα ? κριτική σκέψη. |
Ειδικότερα οφέλη |
Γνώση δεξιοτήτων μάθησης 21 ου αιώνα / δεξιότητες κοινωνικής ζωής / ρουτίνες σκέψης. |
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας |
Θετικότερο κλίμα σε ομαδική συνύπαρξη. |
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα |
Θετική αξιολόγηση της σχολικής κοινότητας. |
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών |
Εξασφάλιση υλικού. |
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης |
|
Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν |
|
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ. |
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ |
||||
1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό) στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα |
||||
Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Φροντίζω το Περιβάλλον
|
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
|
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά |
1. Ανθρώπινα δικαιώματα |
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική |
|
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη |
2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
|
3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
||
2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης (σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών) |
||||
ως προς το σχολικό κλίμα γενικά |
||||
ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) |
||||
ως προς την τοπική κοινότητα |
||||
3. Δυσκολίες ? Εμπόδια κατά την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος |
||||
Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα) |
||||
Προτάσεις |
||||
Στη μορφή λίστας (150 λέξεις) ? ?????? ? ?????? ? ?????? |