20ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  (ΓΙΑΚΑ ΕΛΕΝΗ)

 

 

 

Επιμορφωτικό ? υποστηρικτικό υλικό

Πράξη: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064)

 

 

 

 
 

 

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

της Σχολικής Μονάδας

 

 

 

   

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+:  

http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs

ΟΠΣ Επιμόρφωσης – Ι.Ε.Π.: Όλες οι δράσεις (iep.edu.gr): https://elearning.iep.edu.gr/study/course/index.php?categoryid=62 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-

20ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

??????????????????????..???????

 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ??2021-22??????..

Σχολική μονάδα

Γυμνάσιο

Αριθμός τμημάτων

Γ1, Γ2

Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας

 

Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας

 

Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων

ΓΙΑΚΑ ΕΛΕΝΗ

 

Ζω καλύτερα ? Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ  –  Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ  ?  Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

       

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

 

3. « Γνωρίζω το σώμα μου ? Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ».

( Τάξη Β ).

2. Κλιματική αλλαγή ? Φυσικές καταστροφές , Πολιτική προστασία .

1+3

Ανθρώπινα δικαιώματα , αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα .

2. Εκπαιδευτική ρομποτική .

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα)

 

Το όραμά μας

Α) να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν σημαντικές γνώσεις , δεξιότητες και στάσεις , χρήσιμες στην καθημερινή ζωή άμεσα και αργότερα στη ζωή τους .

Β) να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , τα ταλέντα και τις κλίσεις τους .

Γ) να συμβάλλει στη μείωση μαθησιακών ανισοτήτων .

Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες

Αναφέρουμε

Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν

Ήπιες δεξιότητες , δεξιότητες ζωής , τεχνολογίας και επιστήμης , δεξιότητες νου .

Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα

Διαφοροποίηση διδακτικής προσέγγισης που αξιοποιεί κυρίως βιωματικές δραστηριότητες .

Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών  των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)

 

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

 

Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων

ως προς τη  Θεματική Ενότητα

 

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Ψυχική -Συναισθηματική Υγεία ? Πρόληψη:

 Γνωρίζοντας τον εαυτό μου & τους άλλους με οδηγό τον Μικρό Πρίγκιπα”

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα 

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά

?Ανακαλύπτοντας το παρελθόν, Σχεδιάζοντας το μέλλον?

ως προς τη Θεματική Ενότητα

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

«Αφηγούμαι, άρα υπάρχω»

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα 

 

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Γνωριμία με επάγγελμα

?Φτιάχνουμε μια ταινία stopmotion_animation –

Tα επαγγέλματα πίσω από την κάμερα?

 

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Συνεργασία ? ομαλή συνύπαρξη ? υπευθυνότητα ? κριτική σκέψη.

Ειδικότερα οφέλη

Γνώση δεξιοτήτων μάθησης 21 ου αιώνα / δεξιότητες κοινωνικής ζωής / ρουτίνες σκέψης.

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Θετικότερο κλίμα σε ομαδική συνύπαρξη.

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Θετική αξιολόγηση της σχολικής κοινότητας.

Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών

Εξασφάλιση υλικού.

Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης

 

Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν

 

Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία  που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

 

 

 

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων

Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό) στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

 

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

 

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

   
         

2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης

(σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών)

ως προς το σχολικό κλίμα γενικά

 

ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς)

 

ως προς την τοπική κοινότητα

 

3. Δυσκολίες ? Εμπόδια κατά την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος

Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα)

 

Προτάσεις

Στη μορφή λίστας (150 λέξεις)

? ??????

? ??????

? ??????

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΚΑΤΕΙΝΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ)

 

 

 

 

Επιμορφωτικό ? υποστηρικτικό υλικό

Πράξη: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064)

 

 

 

 
 

 

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)

 

 

 

 

 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

της Σχολικής Μονάδας

 

 

 

   

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+:  

http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs

ΟΠΣ Επιμόρφωσης – Ι.Ε.Π.: Όλες οι δράσεις (iep.edu.gr): https://elearning.iep.edu.gr/study/course/index.php?categoryid=62

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-

20ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ 

??????????????????????..???????

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ??2021-22??????..

Σχολική μονάδα Γυμνάσιο
Αριθμός τμημάτων Α1, Α2, Α3
Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας  
Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας  
Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΤΕΙΝΑΣ

 

Ζω καλύτερα ? Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ  –  Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ  ?  Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

       

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

 

3. « Γνωρίζω το σώμα μου ? Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ».

( Τάξη Β ).

2. Κλιματική αλλαγή ? Φυσικές καταστροφές , Πολιτική προστασία .

1+3

Ανθρώπινα δικαιώματα , αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα .

2. Εκπαιδευτική ρομποτική .


Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα)

 

Το όραμά μας Α) να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν σημαντικές γνώσεις , δεξιότητες και στάσεις , χρήσιμες στην καθημερινή ζωή άμεσα και αργότερα στη ζωή τους .Β) να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , τα ταλέντα και τις κλίσεις τους .Γ) να συμβάλλει στη μείωση μαθησιακών ανισοτήτων .
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες ΑναφέρουμεΑ) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούνΉπιες δεξιότητες , δεξιότητες ζωής , τεχνολογίας και επιστήμης , δεξιότητες νου .

 

Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα

Διαφοροποίηση διδακτικής προσέγγισης που αξιοποιεί κυρίως βιωματικές δραστηριότητες .

Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών  των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)

 

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

  Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων

ως προς τη  Θεματική Ενότητα

 

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

«Οδική Ασφάλεια» «ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ».4/10 ? 23/10 .

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Φροντίζω το Περιβάλλον

«Οικολογία ? Παγκόσμια και τοπική Φυσική» «ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ».

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

«Ανθρώπινα Δικαιώματα». «Η ΧΑΡΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΟΥ»

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

«STEM/STEAM». «ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΚΡΥΦΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ»

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα Συνεργατσία ? ομαλή συνύπαρξη ? υπευθυνότητα ? κριτική σκέψη.
Ειδικότερα οφέλη Γνώση δεξιοτήτων μάθησης 21 ου αιώνα / δεξιότητες κοινωνικής ζωής / ρουτίνες σκέψης.
Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας Θετικότερο κλίμα σε ομαδική συνύπαρξη.
Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα Θετική αξιολόγηση της σχολικής κοινότητας.
Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών Εξασφάλιση υλικού.
Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης  
Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν  
Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία  που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.  

 


 

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων

Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό) στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

 

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

 

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

   
         

2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης

(σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών)

ως προς το σχολικό κλίμα γενικά  
ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς)  
ως προς την τοπική κοινότητα  

3. Δυσκολίες ? Εμπόδια κατά την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος

Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα)

 

Προτάσεις

Στη μορφή λίστας (150 λέξεις)

? ??????

? ??????

? ??????

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΣΩΦΡΟΝΙΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ)

 

 

 

Επιμορφωτικό ? υποστηρικτικό υλικό

Πράξη: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064)

 

 

 

 
 

 

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

της Σχολικής Μονάδας

 

 

 

   

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+:  

http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs

ΟΠΣ Επιμόρφωσης – Ι.Ε.Π.: Όλες οι δράσεις (iep.edu.gr): https://elearning.iep.edu.gr/study/course/index.php?categoryid=62 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-

20ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

??????????????????????..???????

 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ??2021-22??????..

Σχολική μονάδα

Γυμνάσιο

Αριθμός τμημάτων

Β3

Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας

 

Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας

 

Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων

ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΩΦΡΟΝΙΔΟΥ

 

Ζω καλύτερα ? Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ  –  Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ  ?  Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

       

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

 

3. « Γνωρίζω το σώμα μου ? Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ».

( Τάξη Β ).

2. Κλιματική αλλαγή ? Φυσικές καταστροφές , Πολιτική προστασία .

1+3

Ανθρώπινα δικαιώματα , αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα .

2. Εκπαιδευτική ρομποτική .

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα)

 

Το όραμά μας

Α) να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν σημαντικές γνώσεις , δεξιότητες και στάσεις , χρήσιμες στην καθημερινή ζωή άμεσα και αργότερα στη ζωή τους .

Β) να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , τα ταλέντα και τις κλίσεις τους .

Γ) να συμβάλλει στη μείωση μαθησιακών ανισοτήτων .

Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες

Αναφέρουμε

Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν

Ήπιες δεξιότητες , δεξιότητες ζωής , τεχνολογίας και επιστήμης , δεξιότητες νου .

Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα

Διαφοροποίηση διδακτικής προσέγγισης που αξιοποιεί κυρίως βιωματικές δραστηριότητες .

Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών  των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)

 

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

 

Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων

ως προς τη  Θεματική Ενότητα

 

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

Τίτλος: «Η πορεία των εφηβικών σχέσεων από το χθες στο σήμερα»

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα 

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Φυσικές καταστροφές ? Πολιτική προστασία

Τίτλος: Μαθαίνω τις Φυσικές Καταστροφές

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

«Αφηγούμαι, άρα υπάρχω»

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα 

 

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Γνωριμία με επάγγελμα

Τίτλος: Επιλέγω επάγγελμα που μου ταιριάζει

 

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Συνεργασία ? ομαλή συνύπαρξη ? υπευθυνότητα ? κριτική σκέψη.

Ειδικότερα οφέλη

Γνώση δεξιοτήτων μάθησης 21 ου αιώνα / δεξιότητες κοινωνικής ζωής / ρουτίνες σκέψης.

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Θετικότερο κλίμα σε ομαδική συνύπαρξη.

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Θετική αξιολόγηση της σχολικής κοινότητας.

Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών

Εξασφάλιση υλικού.

Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης

 

Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν

 

Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία  που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

 

 

 

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων

Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό) στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

 

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

 

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

   
         

2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης

(σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών)

ως προς το σχολικό κλίμα γενικά

 

ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς)

 

ως προς την τοπική κοινότητα

 

3. Δυσκολίες ? Εμπόδια κατά την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος

Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα)

 

Προτάσεις

Στη μορφή λίστας (150 λέξεις)

? ??????

? ??????

? ??????

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (ΣΩΦΡΟΝΙΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ)

 

 

 

Επιμορφωτικό ? υποστηρικτικό υλικό

Πράξη: «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064)

 

 

 

 
 

 

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020» που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

της Σχολικής Μονάδας

 

 

 

   

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+:  

http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs

ΟΠΣ Επιμόρφωσης – Ι.Ε.Π.: Όλες οι δράσεις (iep.edu.gr): https://elearning.iep.edu.gr/study/course/index.php?categoryid=62 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-

20ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

??????????????????????..???????

 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ??2021-22??????..

Σχολική μονάδα

Γυμνάσιο

Αριθμός τμημάτων

Γ3

Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας

 

Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας

 

Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων

ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΩΦΡΟΝΙΔΟΥ

 

Ζω καλύτερα ? Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ  –  Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ  ?  Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

       

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

 

3. « Γνωρίζω το σώμα μου ? Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ».

( Τάξη Β ).

2. Κλιματική αλλαγή ? Φυσικές καταστροφές , Πολιτική προστασία .

1+3

Ανθρώπινα δικαιώματα , αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα .

2. Εκπαιδευτική ρομποτική .

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα)

 

Το όραμά μας

Α) να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν σημαντικές γνώσεις , δεξιότητες και στάσεις , χρήσιμες στην καθημερινή ζωή άμεσα και αργότερα στη ζωή τους .

Β) να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , τα ταλέντα και τις κλίσεις τους .

Γ) να συμβάλλει στη μείωση μαθησιακών ανισοτήτων .

Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες

Αναφέρουμε

Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν

Ήπιες δεξιότητες , δεξιότητες ζωής , τεχνολογίας και επιστήμης , δεξιότητες νου .

Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα

Διαφοροποίηση διδακτικής προσέγγισης που αξιοποιεί κυρίως βιωματικές δραστηριότητες .

Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών  των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)

 

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

 

Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων

ως προς τη  Θεματική Ενότητα

 

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Ψυχική -Συναισθηματική Υγεία ? Πρόληψη: «Γνωρίζοντας τον εαυτό μου & τους άλλους με οδηγό τον ?Μικρό Πρίγκιπα?»

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα 

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά

«Η Μικρασιάτικη Καταστροφή και ο Ξεριζωμός: Οι μνήμες μένουν άσβεστες??»

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

«Αφηγούμαι, άρα υπάρχω»

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα 

 

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Γνωριμία με επάγγελμα

Τίτλος: Επιλέγω επάγγελμα που μου ταιριάζει

 

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Συνεργασία ? ομαλή συνύπαρξη ? υπευθυνότητα ? κριτική σκέψη.

Ειδικότερα οφέλη

Γνώση δεξιοτήτων μάθησης 21 ου αιώνα / δεξιότητες κοινωνικής ζωής / ρουτίνες σκέψης.

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Θετικότερο κλίμα σε ομαδική συνύπαρξη.

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Θετική αξιολόγηση της σχολικής κοινότητας.

Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών

Εξασφάλιση υλικού.

Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης

 

Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν

 

Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία  που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

 

 

 

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων

Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό) στην μορφή λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

 

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

 

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

   
         

2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης

(σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών)

ως προς το σχολικό κλίμα γενικά

 

ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς)

 

ως προς την τοπική κοινότητα

 

3. Δυσκολίες ? Εμπόδια κατά την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος

Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα)

 

Προτάσεις

Στη μορφή λίστας (150 λέξεις)

? ??????

? ??????

? ??????

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *